SANTA GRESCA A L'ESCALA AMB BUHOS I LA FÚMIGA, I GORAN BREGOVIC, A L'AUDITORI DE GIRONA

02.12.2021

Seguim amb les presentacions de cartell del 10è aniversari d'ÍTACA. Ja us podem anunciar que desembarcarem el pròxim mes d’abril a l’Escala per celebrar la ‘Santa Gresca’, organitzat per Link Produccions i l'Ajuntament de l'Escala. Serà un cap de setmana de concerts durant la festivitat de la Setmana Santa. 

La programació s’iniciarà el dissabte 16 d’abril amb una nit festiva que inclourà els concerts de Buhos, La Fúmiga i un artista convidat que es donarà a conèixer pròximament. Buhos, un dels grups festius referencials dels Països Catalans, avançarà alguns dels temes del seu esperadíssim nou disc que veurà la llum el 2022. Per la seva banda, La Fúmiga presentarà a les comarques gironines el seu nou disc Espremedors. La banda valenciana està arrassant amb la seva proposta engrescadora on la secció de vents és poderosa i determina la seva particular fusió d’estils. L’endemà, el 17 d’abril, l’ÍTACA L’Escala programarà un concert familiar que s’anunciarà pròximament. Tots els concerts del cap de setmana tindran lloc a la zona de barraques del municipi, situada a l'aparcament de l'Avinguda Francesc Macià. 

A banda dels concerts de l’Escala, l’ÍTACA ha anunciat també el concert de Goran Bregovic el 12 de maig a l’Auditori de Girona. El músic bosnià presentarà el seu nou disc Tres cartes de Sarajevo, on uneix la música de violí de diferents artistes cristians, jueus i seguidors de l'Islam, i reuneix també les veus de diferents països. L'actuació a ÍTACA és l'única prevista pel músic a les comarques gironines l'any vinent.

Aneu fent lloc a les vostres agendes!

 

Blog