SIDONIE, CUPIDO I HOONINE, NOVES CONFIRMACIONS DE L'ÍTACA SANT JOAN
17.11.2025
La llauna ja està oberta i l’ÍTACA no s’atura! Tres noves confirmacions s’afegeixen al cartell d’un Sant Joan que tornarà a fer vibrar la platja Gran de l’Estartit. Divendres 19 de juny, Sindonie, referents absoluts de l’indie estatal, arriben celebrant 25 anys de trajectòria i presentant Catalan Grafiti, el seu primer disc íntegrament en català. Una nit d’energia i rock fresc amb vista a les Medes, que compartiran amb els ja anunciats Dan Peralbo i el Comboi i Remei de Ca la Fresca.
Dissabte 20 de juny, afegim al cartell Hoonine, la teclista de Viva Suecia, Carmen Alarcón, que torna a ÍTACA amb el seu projecte en solitari amb el que ha esdevingut l’artista revelació de l’alternativa estatal. Electrònica sensible, pulsacions modernes i una veu que vola alt. Presentarà el seu nou EP Una Foto al Sol. Una aposta que enamora juntament amb el ja anunciat Carlos Ares, que també actuarà la mateix nit.
I finalment dimarts 23 de juny, la Gran Revetlla, serà el torn de Cupido. El projecte format per Pimp Flaco i la banda Solo Astra s’ha consolidat com una de les propostes més fresques i originals del panorama estatal, fusionant trap, melodies indie i una sensibilitat pop carregada de romanticisme. Encendran la réveilla juntament amb Barry B, ja anunciat.
L’ÍTACA SANT JOAN 2026 segueix creixent… i encara queda molt per anunciar!