FAQS ENTRADES

  • no he rebut les entrades al meu mail

    El mail de confirmació de compra amb el PDF de les teves entrades triga una estona a arribar al teu mail. Revisa la teva bústia de correu brossa i, si en tens, les pestanyes de Social, Promocions i Notificacions.

    Si has escrit malament el correu electrònic a l’hora de registrar-te, escriu-nos a tiqueting@linkproduccions.com i t’ajudarem a recuperar les teves entrades.

  • no trobo la meva entrada

    Torna a entrar al sistema de venda i identifica’t amb el teu usuari i contrasenya. Accedeix a la teva Zona Personal i trobaràs totes les teves compres des d’on podràs descarregar les teves entrades.

  • condicions de la compra d’entrades

    L’organització no garanteix l’autenticitat de l’entrada i l’accés al recinte si no l’has comprat als punts oficials de venda.

    Cada codi QR és únic i permet un sol accés.

    Els descomptes aplicats en la venda s’han d’acreditar a l’accés als recintes.

    Els menors de 16 anys heu de dur la corresponent autorització signada i anar acompanyats d’un adult per accedir als concerts.

    No es pot entrar menjar, beguda, ni cap objecte que es consideri perillós.

    L’organització es reserva el dret a modificar el programa de qualsevol espectacle, l’ordre dels artistes, els aforaments o els horaris de cada actuació.

  • les entrades són nominals?

    No, les entrades porten el nom del comprador, però no són nominals, les pots regalar o vendre en el cas que no hi puguis assistir.

  • cal imprimir l’entrada

    Et recomanem portar l’entrada en format digital per contribuir a la reducció de l’ús del paper. Et demanem tenir-la a punt en el moment d’accedir al recinte i preparar la pantalla amb prou brillantor per poder llegir-la correctament. No la llencis ni l’esborris fins a sortir del recinte definitivament.

  • puc comprar l’entrada al recinte?

    La venda on-line finalitza a l’hora d’obertura de portes de cada concert. En aquest moment s’obrirà la venda presencial sempre que quedin localitats disponibles.

  • com funcionen els descomptes especials?

    Les persones amb diversitat funcional,  a l’atur i membres de famílies nombroses o monoparentals podeu comprar les entrades amb un 10% de descompte al web del festival. Haureu de recollir les entrades a la taquilla del recinte, acreditant el descompte amb el corresponent carnet.

  • hi ha entrades per un únic dia?

    Sí, per ÍTACA SANT JOAN pots adquirir entrades d’un sol dia o bé el paquet pels dos dies.

  • puc comprar entrades amb camping inclòs?

    Aquest any el festival no gestionarà la venda d’entrades amb camping pel que hauràs de fer la gestió directament amb l’allotjament que escullis.

  • en quin cas es retorna l’import de l’entrada?

    No et retornarem l’import de l’entrada per causes alienes a l’organització ni per errors del comprador durant el procés de compra. Només et farem la devolució de l’import sense les despeses de gestió en cas de cancel·lació del festival per part de l’organització.

  • a partir de quina edat s’ha de comprar l’entrada?

    A partir de 10 anys cal comprar entrada general. Fins a aquesta edat hi ha una entrada de menors per un import de 2€ que correspon a les despeses de gestió.

  • per què em cobreu despeses de gestió?

    Les despeses de gestió només s’apliquen a la venda d’entrades on-line i serveix perquè puguis comprar l’entrada en qualsevol moment i lloc i des de qualsevol dispositiu. La comissió que cobrem va directe a pagar el servei extern que ens permet oferir la venda online.

    ÍTACA no s’enriqueix amb les comissions: aquests imports només cobreixen despeses de la plataforma de venda.

  • Puc comprar les entrades a través d'altres plataformes?

    Només seran vàlides les entrades comprades a través de la web d'ÍTACA.

    Per qualsevol altra consulta respecte a les entrades, ens podeu escriure a tiqueting@linkproduccions.com