ÍTACA SANT JOAN: NIT 21 DE JUNY
Oques Grasses, Dan Peralbo i el Comboi, Greta, DJ Trapella i Flock Drone Art Studio
Platja Gran de L'Estartit
LES ENTRADES DE PREU POBLE NOMÉS PER A PERSONES EMPADRONADES AL MUNICIPI DEL 21 DE JUNY JA S'HAN ESGOTAT
Els descomptes per a famílies nombroses, monoparentals, aturats, persones amb diversitat funcional i Carnet Jove ja estan activats. Per a més informació clica aquí.
Els menors de 0 a 3 anys paguen 10€ (sense despeses de gestió). De 4 a 10 anys el preu de l'entrada és 30€ + despeses de gestió i a partir de 10 anys es paga entrada general.
Obrim la venda de la zona fan: més visibilitat, menys cues i menys aglomeracions.

Com no podia ser d’altra manera, Oques Grasses farà una de les úniques parades de la gira CODA 2025 a l’ÍTACA SANT JOAN. Cap de cartell indiscutible de l’edició d’enguany, els osonencs tornaran al festival que els ha vist créixer i que tantes vegades ha programat: serà el dissabte 21 de juny, a la platja Gran de l’Estartit.
La trajectòria d'Oques Grasses i del Festival ÍTACA han anat intrínsecament lligades des dels inicis d’ambdós projectes. Fent camí plegats, han anat creixent junts amb els pas dels anys. No és gens casual que el grup liderat per Josep Montero hagi actuat en indrets emblemàtics de l’ÍTACA com el Castell del Montgrí el 2014 o en una barca fondejant les Illes Medes, a la presentació de l’ÍTACA de 2016. «Hem crescut junts al costat del públic que ha anat venint», explicava Montero al documental del 10è aniversari del festival, El camí d'Ítaca: 10 anys de reivindicació, pomes, ous i cultura. «Hi ha una màgia i una connexió especial i sentim que, sigui com sigui, la cosa xutarà… és com si fóssim amics ja».
Oques Grasses compartirà cartell amb Dan Peralbo i el Comboi que presentarà el seu primer llarga durada, l’homònim Dan Peralbo i El Comboi (Montgrí, 2024), produït pels components de Cala Vento, un treball centrat en l’hedonisme, ple de força i sinceritat, acompanyat per lletres honestes i un so que recorda al power pop dels 70. Amb aquesta formació ÍTACA referma la seva aposta per les bandes emergents del territori.
Al cartell d'aquesta nit s'hi ha afegit Greta, la bessona de Mushka, i també germana de Bad Gyal. Greta ja va actuar sobre l'escenari de l'ÍTACA Sant Joan col·laborant en el concert de Mushka l'any passat però aquest any debutarà com a artista en solitari.
Dj Trapella tancarà una nit de gran intensitat amb una sessió de música ballable i trapella com ella mateixa, especialista en deixar empremta amb la seva selecció de hits que fan embogir a la pista.
Els concerts es complementaran amb l'espectacle de drones Odysey x 300 a càrrec de Flock Drone Art Studio, que enlairarà 300 aeronaus al cel de l'Estartit.
LES ENTRADES DE DIA PEL 21 DE JUNY ESTAN EXHAURIDES
HORARIS 21 DE JUNY
US RECOMANEM VENIR AMB MOLTA ANTEL·LACIÓ. VENIU A PASSAR EL DIA A L'ESTARTIT I ESTALVIEU-VOS CUES I EMBUSSOS
INFORMACIÓ IMPORTANT
-
* Us recordem que els menors de 16 anys no poden accedir al recinte si no van acompanyats d'un tutor o un major de 18 anys autoritzat per un tutor legal. Si és el teu cas, caldrà que portis omplert aquest document.
-
Autorització per a menors de 16 anys acompanyats de pare/mare, tutor legal o acompanyant autoritzat.
-
Els menors accediran pels carrils 2 i 3
-
* El concert és a peu dret
-
* Hi haurà servei de bar i menjars, amb opcions sense gluten
-
* Les persones amb mobilitat reduïda han d’enviar un mail a tiqueting@linkproduccions.com per gestionar els detalls de la seva assistència
-
* Et recomanem venir amb temps per estalviar cues i aglomeracions
-
* S'han habilitat diferents aparcaments gratuïts pel festival que pots consultar aquí
-
* No ens fem responsables dels increments de preu que puguin aplicar algunes plataformes de venda d’entrades ni d’altres contratemps sorgits arran d’entrades adquirides a través de canals de venda no oficials. No compris amb les webs ViaGogo, TiquetBis i StubHub, són pàgines web fraudulentes de revenda d’entrades
-
* El dia 21 de juny podràs sortir del recinte fins a les 22.00 h. A partir d'aquesta hora, si surts no podràs tornar a entrar
-
*NO es podrà circular pel recinte sense la polsera que et donaran a l'entrada. En cas que no portis polsera hauràs de sortir del recinte
-
*NO es poden entrar animals al recinte, excepte gossos pigall
-
*Es pot fumar a tot el recinte, doncs és a l'aire lliure
-
*En cas de perdre alguna pertinença, cal que t'adrecis a la taquilla durant les hores del festival
-
*Està totalment prohibida l'entrada i l'ús de material pirotècnic a dins el recinte.
-
*A les barres, a les parades de menjar i a la carpa de marxandatge del festival es podrà pagar directament amb targeta de crèdit i, en cas de pagar amb efectiu, caldrà passar pel punt de càrrega d'efectiu on et carregarem una targeta de cashless amb un dipòsit d'1€. Es tornaran els diners sobrants i l'euro de dipòsit LA MATEIXA NIT al mateix punt de càrrega i sense cobrar comissions de gestió. NO es retornaran diners en dies posteriors.